تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
حل مشکل خالی شدن باتری آیفون

حل مشکل خالی شدن باتری آیفون

خالی شدن باتری آیفون از جمله مشکلاتی است که که کاربران این گوشی ممکن است با آن مواجه شود. در این مطلب می‌خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که چرا باتری گوشی زود خالی میشه؟ البته که راه حل هایی هم برای مشکل خالی شدن باتری در ios 14 ارائه می‌کنیم.

تعمیرات گوشی اپل در کسری پارس با قطعات اصلی

چرا باتری گوشی اپل زود خالی میشه؟

این که چرا چرا باتری گوشی اپل زود خالی میشه؟ به دلایل مختلفی بستگی دارد. در ادامه به این دلایل اشاره می‌کنیم.

باتری هلث پایین

در ابتدا به Settings بروید و Battery را انتخاب کنید. حالا وارد قسمت Battery Health شود. نگاه کنید که Battery Health رو چند درصد قرار دارد. اگر این درصد بسیار پایین باشد، قطعا نیاز خواهید داشت که باتری را تعویض کنید. پیشنهاد می کنیم مطلب مراقبت از باتری هلث آیفون را نیز بخوانید.

 

مشکل کابل و پورت شارژ

مشکل کابل شارژ و پورت شارژ هم می‌تواند باعث شود که گوشی شارژ نشود یا شارژ آن زود خالی شود. اگر از کابل بی کیفیت استفاده می‌کنید یا کابل آسیب دیده دارید باید آن را تعویض کنید.

اگر پورت شارژ کثیف شده، آن را تمیز کنید.

بیشتر بدانید:

مشکلات گوشی آیفون

خالی شدن باتری ایفون از شب تا صبح

از جمله دلایل خالی شدن باتری ایفون از شب تا صبح  می‌تواند به اپلیکشن‌هایی که روی گوشی نصب کرده‌اید بستگی داشته باشد. همچنین وضعیت باتری هلث هم روی این موضوع تاثیر گذار است. با این حال اگر اپلیکیشن‌های شما روی حالت آپدیت خودکار قرار داشته باشد، می‌تواند دلیلی بر خالی شدن باتری ایفون از شب تا صبح  باشد. اگر گوشی خودش روی حالت آپدیت خودکار قرار داشته باشد، احتمال دارد که در طول شب تا صبح نسخه جدید آپدیت را دریافت و نصب کند. به همین دلیل باتری گوشی از شب تا صبح خالی می‌شود. از طرف دیگر برخی از اپلیکشن ها هم باعث می‌شوند که باتری گوشی سریع‌تر تمام شود. اگر به تازگی این اتفاق برای شما رخ داده باید چک کنید که چه اپلیکیشنی روی گوشی نصب کرده‌اید. آن اپلیکیشن را حذف کنید.

مشکل خالی شدن باتری در ios 14

برای برطرف کردن مشکل خالی شدن باتری در ios 14 اصلی‌ترین راهی که وجود دارد این است که گوشی را به نسخه‌های جدید iOS آپدیت کنید. البته که اپل مشکل خالی شدن باتری در ios 14  را عرضه به‌روزرسانی‌های جدید حل کرد. با این حال می‌توانید روش‌های بالا را هم یکبار دیگر تست کنید. باز هم اشاره می‌کنیم به وضعیت باتری هلث گوشی توجه داشته باشید.

بیشتر بدانید

نحوه تعمیر باتری باد کرده پاوربانک

تنظیمات گوشی

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود باتری آیفون زود تمام شود، تنظیمات گوشی است. میزان روشنایی صفحه نمایش، بلوتوث روشن، GPS همیشه فعال و حتی وای فای می‌تواند روی مصرف باتری تاثیر گذار باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =