تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی پوکو X6 پرو؛ قیمت مناسب با سخت‌افزار بسیار قدرتمند

گوشی پوکو X6 پرو؛ قیمت مناسب با سخت‌افزار بسیار قدرتمند

شرکت ردمی در تاریخ ۸ آذر ماه از گوشی‌های ردمی K70، ردمی K70 Pro و ردمی K70E رونمایی می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که گوشی ردمی K70E در بازار جهانی با نام پوکو X6 پرو راهی بازار می‌شود.

رندرهای پوکو X6‌ پرو

آپدیت ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲

امروز رندرهای جدیدی از گوشی پوکو X6 پرو منتشر شد. تصاویری که این گوشی را دقیق‌تر نشان می‌دهند.

پوکو X6

پوکو ایکس ۶ پرو

تاریخ معرفی پوکو ایکس ۶ پرو

آپدیت ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲

گوشی پوکو ایکس ۶ پرو 5G در ماه ژانویه ۲۰۲۴ معرفی می‌شود. البته که شرکت پوکو رسما این خبر را اعلام نکرده، اما سایت xiaomiui.net گفته که گوشی Poco X6 Pro 5G در هفته آخر ژانویه ۲۰۲۴ معرفی می‌شود. احتمالا این گوشی در اواسط بهمن ماه رسما معرفی خواهد شد.

پوکو X6 Pro در سه مدل راهی بازار می‌شود

آپدیت ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲

گزارش‌های جدید می‌گویند که گوشی Poco X6 Pro در سه مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و مدل آخر هم با همان ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود، اما فریم فانتزی‌تری خواهد داشت.

مشخصات پوکو X6 پرو 5G

آپدیت ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲

شایعات می‌گویند که گوشی پوکو X6 پرو 5G از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی با وضوح تصویر 1.5K بهره می‌برد. صفحه نمایشی OLED که تا ۱۸۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و نرخ نوسازی آن هم ۱۲۰ هرتز خواهد بود. برای این گوشی از تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا استفاده می‌شود. این گوشی از رم‌های LPDDR5X و حافظه داخلی مدل UFS 4 استفاده می‌کند.

این گوشی سه دوربین پشت خواهد داشت. دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

شایعات می‌گویند که گوشی پوکو ایکس ۶ پرو 5G باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژر ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند.

 

گوشی پوکو قدیمی شما خراب شده است؟ تعمیر گوشی موبایل خود را به کسری پارس بسپارید.

 

گوشی Poco X6 Pro

آپدیت ۸ آذر ماه ۱۴۰۲

گوشی پوکو ایکس 6 پرو به تازگی در سازمان استاندارد NBTC تایلند تایدیه‌های لازم را دریافت کرده است. این گوشی با شماره مدل 2311DRK48G شناخته می‌شود.

گوشی پوکو X6 پرو

گوشی Poco X6 Pro

نسخه هندی این گوشی هم با شماره مدل 2311DRK48I در سازمان BIS دیده شد. این تاییدیه‌ها نشان می‌دهند که گوشی پوکو ایکس ۶ پرو به زودی راهی بازار می‌شود.

گوشی پوکو X6 Pro از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با وضوح 1.5K بهره می‌برد. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. اطلاعات منتشر شده می‌گویند که گوشی Poco X6 Pro به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز شده است. این گوشی مدلی با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد د اشت. همچمنین به نظر می‌رسد که این گوشی به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و باتری ۹۰ واتی دارد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی به کسری پارس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =