تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
آیفون SE 4 ؛ تاریخ عرضه iphone se 4 و قیمت آیفون Se 4

آیفون SE 4 ؛ تاریخ عرضه iphone se 4 و قیمت آیفون Se 4

به نظر می‌رسد که اپل روند ساخت آیفون SE 4 را شروع کرده؛ چرا که امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده است.

آپدیت ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

امروز رندرهای جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شد. تصاویری که نشان می‌دهند این گوشی یک دوربین پشت دارد، از ناچی شبیه به آیفون ۱۳ بهره می‌برد و فریم آن فلت خواهد بود. در واقع این تصاویر نشان می‌دهند که iPhone SE 4 به گوشی های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۲ شباهت دارد.

آپدیت ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

شایعات جدید می‌گویند که آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۵ راهی بازار می‌شود.  همچنین گفته شده که این گوشی از صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌شود. این گوشی احتمالا صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی خواهد داشت که تا ۱۲۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش این گوشی از لایه محافظ Ceramic Shield هم بهره می‌برد.

آپدیت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

شایعات جدید می‌گویند که گوشی آیفون SE 4 از Dynamic Island استفاده می‌کند. حتی رندری هم از این گوشی منتشر شده که این موضوع را نشان می‌دهد.

عکس آیفون SE 4

 

ظرفیت باتری آیفون SE 4

آپدیت ۱۸ آذر ماه

شایعات جدید به ظرفیت باتری آیفون SE 4 اشاره می‌کنند. گفته شده این گوشی از باتری گوشی آیفون ۱۴ استفاده می‌کند. درواقع ظرفیت باتری آیفون SE 4 به ۳۲۷۹ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر شایعات منتشر شده درست باشند، باتری آیفون SE 4 نزدیک به ۱۲۶۱ میلی‌آمپر ساعت در مقایسه با باتری آیفون SE 3 بیشتر شده است.

صفحه نمایش آیفون SE 4

برخی دیگر از شایعات می‌گویند که گوشی iphone se 4 از صفحه منایش OLED استفاده می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی پورت USB-C دارد و از دکمه اکشن هم بهره می‌برد.

تاریخ عرضه iphone se 4

شایعات به تاریخ عرضه iphone se 4 اشاره می‌کنند. این شایعات می‌گویند که آیفون se 4 در سال ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود. در ادامه گفته شده که ایفون SE 4 ظاهری شبیه به گوشی آیفون ۱۴ راهی بازار می‌شود. گفته شده iphone se 4 از Face ID استفاده می‌کند و پورت USB-C دارد.

گروهی دیگر از شایعات می‌گویند که iphone se 4 مدل شخصی‌سازی شده از آیفون ۱۴ خواهد بود. این گوشی صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی دارد که روی ناچ آن از سیستم دوربین TrueDepth استفاده شده که نقش Face ID را ایفا می‌کند.

گوشی آیفون SE 4 تنها ۱۶۴ گرم وزن دارد که ۶ گرم کمتر از وزن آیفون ۱۴ است.

آیفون SE 4 عکس

مقایسه ابعاد آیفون ۱۴ با ابعاد آیفون SE 3

یکی دیگر از تغییرات مهم iphone se 4 در مقایسه با آیفون ۱۴، دوربین پشت است. شایعات می‌گویند که آیفون SE 4 تنها یک دوربین پشت دارد و این در حالی است که آیفون ۱۴ از دو دوربین پشت برخوردار شده بود.

شایعات می‌گویند که iphone se 4 از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که روی گوشی آیفون ۱۵ هم قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که آیفون SE 4 اکشن باتن هم دارد که قابل شخصی‌سازی است.

گوشی iphone se 4 در مقایسه با آیفون SE 3 پیشرفت‌های زیادی کرده است.

قیمت آیفون SE 4

انتظار می‌رود که قیمت آیفون Se 4 نزدیک به ۴۰۰ دلار باشد. اپل آیفون SE سال ۲۰۱۶ را با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار کرد. آیفون SE 2020 هم با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار شد و قیمت آیفون SE 2022 هم ۴۲۹ دلار اعلام شده بود.

برای خرید عمده گوشی می‌توانید به کسری پارس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =