تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو ؛ گوشی‌های جدید آنر به‌زودی معرفی می‌شوند

آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو ؛ گوشی‌های جدید آنر به‌زودی معرفی می‌شوند

آنر در تاریخ ۲۳ نوامبر یا ۲ آذر ماه رویدادی برای معرفی گوشی‌های جدید از جمله آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو برگزار می‌کند. موضوع جالب اینجاست که این دو گوشی هم اکنون برای پیش خرید در سایت‌های Honor Mall و Tmall و JD قرار گرفته و تصاویر رسمی آن‌ها هم منتشر شده است.

آنر ۱۰۰ با تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۳

امزو مشخص اطلاعات گوشی آنر ۱۰۰ در بنچمارک Geekbench 6 قرار گرفت. اطلاعاتی که نشان می‌دهند آنر ۱۰۰ با تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۳ راهی بازار می‌شود. گوشی آنر ۱۰۰ در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۱۳۹ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۳۳۷۵ را در گیکبنچ ثبت کرده بود.

 

بیشتر بخوانید:

گوشی نوا ۱۲ در راه است

 

بنچمارک آنر ۱۰۰

آنر ۱۰۰ پرو با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳

گوشی آنر ۱۰۰ پرو هم با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شود. این تراشه در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۸۸۲ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۴۹۲۳ را در گیکبنچ کسب کرده بود.

بنچمارک آنر ۱۰۰ پرو

ظاهر آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو

گوشی آنر ۱۰۰

گوشی آنر ۱۰۰ – Honor 100

دو گوشی Honor 100 و Honor 100 Pro از صفحه نمایش خمیده استفاده می‌کنند. از صفحه نمایش OLED برای این گوشی‌ها استفاده شده که باید کیفیت بالایی داشته باشد. روی صفحه نمایش گوشی آنر ۱۰۰ دوربین سلفی را داخل یک ناچ حفره‌ای مشاهده می‌کنید. روی صفحه نمایش آنر ۱۰۰ پرو یک ناچ کپسولی شکل قرار گرفته که میزبان دو دوربین سلفی است.

بیشتر بخوانید:

پیکسل 8a ؛ گوشی میان‌رده گوگل

آنر ۱۰۰ پرو

آنر ۱۰۰ پرو – Honor 100 Pro

تفاوت آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو در قاب پشتی جایی که ماژول دوربین قرار گرفته به چشم می‌خورد. گوشی آنر ۱۰۰ از ماژول دوربین دایره شکل استفاده می‌کند و ماژول دوربین پشت گوشی آنر ۱۰۰ پرو هم به صورت بیضی شکل طراحی شده است. با نگاهی نزدیک به ماژول دوربین پشت هر دو گوشی متوجه می‌شویم که این گوشی‌ها از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که OIS دارند.

آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو

مشخصات آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو

شایعات می‌گویند که آنر ۱۰۰ از صحفه نمایش OLED  خمیده استفاده می‌کند که وضوح توصیر آن 1.5K خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۳ مجهز شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر ۱۰۰ وات دارد.

 

بیشتر بخوانید:

گوشی وان پلاس ۱۲ گلوبال با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شود.

 

گوشی آنر ۱۰۰ پرو

گوشی آنر ۱۰۰ پرو هم به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود و از شارژر ۱۰۰ وات برخوردار خواهد بود.

برای خرید عمده گوشی به کسری پارس مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =