تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گلکسی A15 ؛ این جدیدترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ است

گلکسی A15 ؛ این جدیدترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ است

گوشی A15 سامسونگ پس از شایعات متعدد رسما معرفی شد. در کنار این گوشی از گوشی A25 هم رونمایی شد.

A15 سامسونگ رسما معرفی شد

آپدیت ۲۱ آذر ماه

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED بهره می‌برد که وضوح تصویر آن Full HD+ است. این صفحه نمایش از یک ناچ قطره‌ای برخوردار است و نرخ نوسازی آن هم ۹۰ هرتز است. میزان روشنایی صفحه نمایش آ۱۵ هم ۸۰۰ نیت خواهد بود.

گوشی A15 سامسونگ از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. A15 5G به تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰+ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

برای A15 از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم قرار گرفته است.

گوشی A15 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 راهی بازار می‌شود.

قیمت A15 سامسونگ

آپدیت ۴ آذر ماه ۱۴۰۲

امروز قسمت گوشی A15 سامسونگ فاش شد. براساس اطلاعاتی که در سایت Walmart قرار گرفته، گوشی A15 5G با قیمت ۱۳۹ دلار راهی بازار می‌شود. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

قیمت گوشی A15 سامسونگ

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت والمارت، گوشی A15 5G سامسونگ از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر Full HD استفاده می‌کند. برای این گوشی از تراشه مدیاتک استفاده شده و ۴ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. گوشی آ ۱۵ سامسونگ به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. شایعات می‌گویند که این گوشی از تراشه دایمنسیتی 6100+ استفاده می‌کند.

 

 

A15 سامسونگ به زمان عرضه نزدیک می‌شود

آپدیت ۱ آذر ماه ۱۴۰۲

در حالی که سامسونگ به صورت رسمی درباره گوشی A15 مدل 5G و A15 مدل 4G صحبت نکرده، اما شایعات درباره گوشی A15 سامسونگ بسیار زیاد است. امروز مشخص شد گوشی A15 مدل 4G تاییدیه سازمان NBTC کشور تایوان را دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که چیزی به عرضه گوشی A15 باقی نمانده است.

گوشی A15 مدل 4G

گوشی آ ۱۵ مدل 4G با شماره مدل SM-A155F/DSN شناخته می‌شود. همچنین مشخص شده که این گوشی با تراشه Helio G99، اندروید ۱۴ و ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

گوشی آ ۱۵ مدل 5G هم به تراشه دایمنسیتی 6100+ مجهز شده و در مدل‌هایی با ۴ و ۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه با ۱ ترابایت هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی A15 5G از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی Full HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ وات راهی بازار می‌شود. این گوشی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم دارد.

 

تصاویر جدید از A15 سامسونگ

آپدیت ۳۰ آذر ماه

امروز تصاویر جدیدی از گوشی A15 سامسونگ مدل 5G منتشر شد. شایعات می‌گویند که گوشی A15 5G به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز شده است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. به گفته شایعات گوشی A15 سامسونگ مدل 5G به تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰+ مجهز شده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی خواهد کرد.

قاب پشتی A15 سامسونگ

گوشی A15 سامسونگ آبی

صفحه نمایش گوشی A15 سامسونگ

گلکسی A25 سامسونگ هم در راه است:

آخرین اخبار از گوشی سامسونگ A25

 

مشخصات گوشی A15

در حالی که این گوشی هنوز رسما معرفی نشده، اطلاعات مختلفی فاش شده‌اند. گوشی A15 به تازگی در بنچمارک GeekBench دیده شده است. به نظر می‌رسد که A15 5G به تراشه دایمنسیتی 6100+ مجهز شده است.

امتیاز گیکبنچ گوشی A15 سامسونگ

گوشی A15 5G با شماره مدل SM-A156B شناخته می‌شود. این گوشی در تست تک هسته‌ای در گیکبنچ امتیاز ۶۶۴ را کسب کرده و در تست چند هسته‌ای هم امتیاز ۱۷۱۷ را به دست آورده است. گوشی A15 4G هم با شماره مدل SM-A155F شناخته می‌شود. A15 4G در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۷۴۳ و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۲۰۰۵ را کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی M55 سامسونگ؛ جدیدترین عضو خانواده M در راه است

گوشی گلکسی A15 مدل 5G از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 راهی بازار خواهد شد.

شایعات می‌گویند که گوشی گلکسی A15 مدل 5G به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی OLED مجهز شده که وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۹۰ هرتز می‌رسد. بخش دیگری از شایعات می‌گویند که این گوشی هوشمند از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک دوربین سلفی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی هم دارد. برای A15 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است.

برای خرید عمده گوشی سامسونگ می‌توانید به سایت کسری پارس مراجعه کنید.

  1. ستاره گفت:

    با سلام با توجه به اینکه این گوشی سامسونگ a15 دارای گواهی ip نیست و در جا باتری آن باز نمیشود اگر گوشی در آب بیفتد باید چه کرد و آیا درست است که این گوشی دارای گواهی ip نیست

    1. مجید نوردوست گفت:

      آب به گوشی آسیب میزنه. حتی گوشی هایی که iP دارن هم با آب ممکنه خراب بشن. گوشیتون رو باید به تعمیرکار معتبر نشون بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − شش =