تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
کدام گوشی های شیائومی دو سیم کارته هستند؟

کدام گوشی های شیائومی دو سیم کارته هستند؟

اولین گوشی تلفن همراه جهان در سال ۱۹۷۳ توسط شرکت موتورولا ساخته شد. این گوشی هیچ شباهتی به موبایل‌های حال حاضر جهان نداشت و برعکس داشتن نام همراه چندان قابل حمل کردن نبود.این موبایل وزنی در حدود ۹۰۰ گرم داشت و ابعاد آن به گونه‌ای نبود که بتوان به راحتی آن را حمل کرد. سال‌های زیادی به طول انجامید تا فناوری توانست تلفن همراه را به ابعادی بسیار کوچک برساند و جالب‌تر این که پس از ظهور گوشی‌های هوشمند دوباره تلفن‌های همراه به سمت اندازه‌های بزرگ و این بار نمایشگرهای بزرگ‌تر از ۶ اینچ حرکت کردند.در این بین پس از گذشت ۲۷ سال از اولین تلفن همراه جهان و در سال ۲۰۰۰ اولین گوشی دو سیم کارت جهان ساخته شد. در ابتدا این مفهوم بسیار عجیب و غریب به نظر می‌رسید که بخواهیم دو سیم کارت را درون یک گوشی قرار دهیم. این فناوری در ادامه بسیار مورد توجه قرار گرفت و به خصوص برخی شرکت‌های ناشناس چینی تلاش می‌کردند تا با ساخت گوشی‌های دو سیم کارته برای خود جایگاه مناسبی در بازار دست و پا کنند. دلیل توجه زیاد کاربران به گوشی‌های دو سیم کارته این بود که افراد با خیال راحت می‌توانستند بدون حمل دو گوشی، یک سیم کارت را به ارتباطات شخصی و سیم کارت دیگر را به مسائل کاری اختصاص دهند. این روند ادامه پیدا کرد تا شرکت‌ها اکثر به سراغ این فناوری رفتند و یکی پس از دیگری گوشی‌های خود را از تک سیم کارته به دو سیم کارته تغییر دادند. زمانی در بازار گوشی‌های هوشمند حتی بعضی از شرکت‌های سازنده مانند سونی دو نسخه از گوشی‌های خود می‌ساختند یکی مدل تک سیم و دیگری مدل دو سیم کارته. دقیقا مشابه با چیزی که در حال حاضر در زمینه فایوجی شاهد هستیم و خیلی از گوشی‌های هوشمند در دو نسخه فورجی و فایوجی روانه‌ی بازار می‌شوند. یکی از آخرین شرکت‌هایی که به جمع تولید کنندگان گوشی‌های دو سیم کارته پیوست اپل بود.

این شرکت آمریکایی برای اولین بار در ایفون XS پشتیبانی از دو سیم کارت را به ایفون‌های خود اضافه کرد. البته که در خود آمریکا سیم کارت دوم به صورت Esim بوده و نیازی به درگاه فیزیکی ندارد و به همین خاطر پارت نامبرهای آمریکا ایفون در بازار کشور ما تنها از یک سیم کارت پشتیبانی می‌کنند.

دلیل پشتیبانی ایفون‌های پارت نامبر چین و سنگاپور از دو سیم کارت به صورت فیزیکی در ایران این است که این کشورها نیز مانند ایران همچنان از سیم کارت الکترونیکی استفاده نمی‌کنند و همه‌ی سیم کارت‌ها به صورت فیزیکی است. اما در مورد برندی مثل شیائومی قضیه به چه صورت است؟ آیا گوشی های شیائومی هم دو سیم هستند؟

کسری پارس به عنوان نمایندگی شیائومی در تهران آماده است تا گوشی های دو سیم کارت فوق العاده را به صورت عمده برای شما عزیزان تامین کرده و در ادامه خدمات پس از فروش آنرا ارائه کند.

گوشی های دو سیم کارت شیائومی کدامند؟

شیائومی نیز مانند خیلی از شرکت‌های سازنده در طی چند سال اخیر تقریبا همه‌ی گوشی‌های خود را به دو سیم کارت تغییر داده و حالا تقریبا همه‌ی گوشی های شیائومی دو سیم کارته هستند.

گوشی دو سیم کارت همزمان فعال شیائومی

 به طور کلی دو سیم کارت فعال با دو سیم کارت استندبای چه تفاوتی دارد؟

گوشی‌هایی که تکنولوژی دو سیم کارت استندبای دارند به این معناست که همزمان دو سیم کارت شما فعال است و شما می‌توانید از هر دو تماس یا پیام دریافت کنید و یا با هر دو تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید اما در این فناوری زمانی که مثلا شما با یک خط در حال صحبت هستند خط دوم به حالت استندبای درآمده و تا پایان تماس دیگر تماس و پیامی از خط دوم دریافت نمی‌کند.

دو سیم فعال دقیقا مانند دو سیم استندبای است با این تفاوت که حتی در هنگام صحبت با یک سیم کارت شما از سیم کارت دوم پیام و تماس دریافت می‌کنید و هیچ یک از این دو سیم کارت به حالت استندبای درنمی‌آید.

به طور کلی در استفاده خیلی متوجه تفاوت این دو مدل از گوشی‌های دو سیم کارته نخواهید شد و نیازی نیست خیلی به روی این موضوع تمرکز کنید که گوشی مورد نظر از دو سیم کارت به صورت فعال پشتیبانی کند.

قیمت گوشی شیائومی دو سیم کارته

شیائومی در همه‌ی بازه‌های قیمتی گوشی هوشمند دارد و از طرفی در بالا هم اشاره کردیم که در حال حاضر تقریبا تمام گوشی‌های این شرکت از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند. پس طی یک نتیجه گیری بسیار ساده می‌توانیم عنوان کنیم که قیمت گوشی دو سیم کارت شیائومی کاملا متفات است و همه‌ی بازه‌های قیمتی را پوشش می‌دهد.

اگر قصد خرید گوشی شیائومی دو سیم به صورت تکی یا عمده را دارید می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از سایت کسری پارس خرید کنید. این سایت به شما امکان می‌دهد تا گوشی‌های شیائومی و دیگر برندها را به صورت تکی و عمده با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید قیمت گوشی شیائومی دو سیم کارت را به صورت هر روزه از این سایت مشاهده کنید.

شرکت کسری پارس (منطقه آزاد انزلی) یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه واردات انواع گوشی‌ها از برندهای سامسونگ، شیائومی، نوکیا، وان پلاس، ردمی، اوپو و دیگر برندهای تلفن همراه است. این شرکت علاوه بر کار بازرگانی در زمینه واردات، در کار فروش و توزیع عمده تلفن همراه و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت می‌کند. پس در هر کجای ایران اگر به دنبال خرید گوشی عمده هستید باید بدانید که کسری پارس خدمات انواع مدل‌ها و برندهای تلفن همراه را هر روزه برای خریداران عمده گوشی در سراسر ایران ارسال می‌کند. یکی از دلایل این اعتماد، وجود شعبه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش کسری پارس در بسیاری از شهرها و استان‌های کشور است، که از جمله آن‌ها می‌توان به شعب شهرهای: تهران، اراک، همدان، مشهد، بروجرد، قم، گرگان، رشت، قزوین، شیراز، کاشان، اهواز، خرم‌آباد و کرج اشاره کرد.

تمامی تلفن‌های همراه وارداتی شرکت کسری پارس تحت گارانتی ۱۸ ماهه این شرکت قرار می‌گیرند. مفاد و تبصره‌های این ضمانت‌نامه خرید در سایت کسری پارس موجود است و خریداران نیز می‌توانند برای بررسی صحت گارانتی محصول خریداری شده خود از سامانه استعلام گارانتی این شرکت در سایت کسری پارس استفاده کنند. قطعا اعتماد شما عزیزان و لقب بهترین گارانتی گوشی شیائومی بی‌دلیل به خدمات پس از فروش کسری پارس تعلق نگرفته است.

تنظیمات گوشی دو سیم کارت شیائومی

در بخش تنظیمات گوشی‌های شیائومی می‌توانید یکی از سیم‌ کارت‌ها را غیر فعال کنید تا در صورتی که به سیم کارت دوم نیازی ندارید در مصرف شارژ صرفه جویی شود. در این بخش همچنین شما می‌توانید سیم کارت پیش فرض برای برقراری تماس را مشخص کنید تا هر بار مجبور نباشید در هنگام تماس حتما سیم کارت مورد نظر را انتخاب کنید.

برای انجام این کار باید به بخش SIM Cards & Mobile Networks‌ بروید و از منوی بالا سیم کارت مورد نظر را انتخاب کرده و تیک مقابل Turn ON‌ را خاموش کنید. با این کار سیم کارت مورد نظر شما با وجود این که در گوشی قرار دارد از دسترس خارج می‌شود و عملا گوشی شیائومی شما به حالت تک سیم کارت بر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =