تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
رد مجیک 9 پرو؛ قوی‌ترین گوشی ۲۰۲۴

رد مجیک 9 پرو؛ قوی‌ترین گوشی ۲۰۲۴

گوشی رد مجیک ۹ پرو با مشخصات بسیار جذاب معرفی شد. در ادامه به معرفی کامل این گوشی هوشمند می‌پردازیم. لیست عمده فروشان موبایل را در سایت کسری پارس دنبال کنید.

 

مشخصات رد مجیک ۹ پرو

آپدیت ۲۷ آذر ماه

اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که گوشی رد مجیک ۹ پرو با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار شده است. همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، این گوشی کاملا مسطح ساخته شده و صفحه نمایش خمیده ندارد. باید بگوییم که از فریم آلومینیومی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی رد مجیک ۹ پرو در مدل‌هایی با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. برای این گوشی یک فن خارجی در نظر گرفته شده که کاربران در زمان بازی کردن می‌توانند از آن استفاده کنند تا گوشی گرمای کمتری تولید کند.

برای گوشی رد مجیک ۹ پرو از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده و یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم دارد.

از آنجایی که با یک گوشی گیمینگ سروکار داریم، این گوشی از تریگر هم بهره می‌برد. این گوشی با رابط کاربری RedMagic OS9 راهی بازار می‌شود که بر پایه اندروید ۱۴ توسعه پیدا کرده است.

باید بگوییم که Red Magic 9 Pro باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژر ۸۰ وات استفاده می‌کند.

قیمت رد مجیک ۹ پرو

گوشی رد مجیک ۹ پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۴۹ دلار راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۷۹۹ دلار قیمت دارد.

 

تاریخ معرفی رد مجیک ۹ پرو

رد مجیک 9 پرو با صفحه نمایش تخت و بدون برآمدگی دوربین

آپدیت ۲۳ آبان ماه

تصویر جدیدی که از گوشی رد مجیک ۹ پرو منتشر شده، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش کاملا مسطح استفاده می‌کند و صفحه نمایش خمیده ندارد. این تصویر به موضوع دیگری هم اشاره می‌کند. گوشی رد مجیک ۹ پرو برآمدگی دوربین پشت هم ندارد و پشت گوشی هم کاملا مسطح خواهد بود.

این تصویر نشان می‌دهد که روی یکی از لبه‌های گوشی دریچه خروجی هوا قرار گرفته تا این گوشی در زمان اجرای بازی‌های سنگین گردش هوای بهتری داشته باشد. این اتفاق باعث می‌شود که گوشی کمتر گرم شود.

رد مجیک ۹ پرو

رد مجیک 9 پرو

آپدیت ۲۰ آبان ماه

گوشی رد مجیک ۹ پرو با شماره مدل NX769J در بنچمارک GeekBench دیده شده است. در بنچمارک Geekbench 6.1.0 این گوشی توانسته امتیاز ۷۲۱۴ را در حالت چند هسته‌ای کسب کند و امتیاز تک هسته‌ای آن هم ۲۲۹۳ بوده است.

تست گیکبنچ رد مجیک 9 پرو

گوشی رد مجیک 9 پرو اولین گوشی دنیا خواهد بود که با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شود. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که عملکرد این گوشی در اجرای بازی‌های به چه صورت است.

تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ از پردازنده‌ای با ترکیب هسته‌های ۱+۵+۲ تشکیل شده است. این  پردازنده یک هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳ گیگاهرتز، پنج هسته Cortex-A720 و دو هسته Cortex-A520 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز دارد.

برای مقایسه باید بگوییم که گوشی رد مجیک ۸ پرو که به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده بود در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شد. البته که این گوشی یک مدل با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم داشت. روی گوشی رد مجیک 8 پرو از چیپ R2 هم استفاده شده بود که توسط شرکت نوبیا توسعه پیدا کرده است. رد مجیک ۸ پرو از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ پیکسل استفاده می‌کند. دوربین سلفی هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته بود بود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ وات استفاده می‌کرد.

گوشی‌های سری رد مجیک از جمله رد مجیک ۸ پرو برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. به همین دلیل در قسمت دوربین چندان قوی عمل نمی‌کنند. گوشی رد مجیک ۸ پرو از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسل استفاده می‌کرد.

برای خرید عمده گوشی به کسری پارس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =