تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
تفاوت گوشی های شیائومی گلوبال با چین

تفاوت گوشی های شیائومی گلوبال با چین

اگر قصد خرید گوشی‌های شیائومی را داشته باشید احتمالا با این موضوع مواجه می‌شوید که پک چین خریداری کنید یا پک جهانی، اما آیا می‌دانید تفاوت شیائومی پک چین و گلوبال چیست؟ آیا می‌دانید رام گلوبال با رام چین چه تفاوت‌های اساسی دارد؟ در ادامه همراه ما باشید تا شما را به طور کامل با این موضوع آشنا کنیم. برای خرید و مشاهده قیمت عمده گوشی شیائومی به کسری پارس سر بزنید.

پک چین شیائومی چیست؟

همانطور که اطلاع دارید شرکت شیائومی به کشور چین تعلق دارد و به همین جهت هم این سازنده یک نسخه از گوشی‌های خود را مخصوص کشور چین تولید و روانه بازار می‌کند. گوشی‌های شیائومی پک چین با قیمت پایین‌تری به نسبت پک گلوبال به فروش می‌رسند تا سازنده چینی گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تر به دست مردم خود این کشور برساند.

رام چین چیست؟

رام چین چیست؟

به روی گوشی‌های هوشمند بسته به منطقه جغرافیایی که قرار است در آن عرضه شود قابلیت‌ها و برنامه‌های متفاوتی قرار داده می‌شود که به این موضوع رام می‌گویند. رام چین به گوشی‌های پک چین تعلق دارد و در واقع فردی که در چین یک گوشی شیائومی خریداری می‌کند با پک چین و به طبع رام چین مواجه می‌شود.

 

راه حل دانلود و نصب گوگل پلی روی گوشی های چینی هواوی را بخوانید:

نصب گوگل پلی روی هواوی

 

پک گلوبال چیست؟

گلوبال به معنای جهان است و طبیعتا پک گلوبال به گونه‌ای طراحی می‌شود تا در اختیار تمام نقاط جهان به غیر از خود چین قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر فردی در اروپا یا آمریکا بخواهد گوشی شیائومی خریداری کند تنها می‌تواند به سراغ پک گلوبال برود.

رام گلوبال چیست؟

گوشی‌های شیائومی پگ گلوبال دارای رام گلوبال هستند تا افراد مختلف در سطح جهان به سرویس‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

خدمات تعمیر گوشی شیائومی در کسری پارس

تفاوت نسخه های گلوبال شیائومی و چین آن چیست؟

گوشی‌های پک چین با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند و در بازار ایران نیز قیمت پایین‌تری دارند. یعنی عمده دلیلی که کاربران در داخل ایران تصمیم می‌گیرند پک چین خریداری کنند، همین بحث قیمت کمتر است. تفاوت دیگر پک چین با پک گلوبال به رام این دستگاه‌ها برمی‌گردد که در بالا در مورد آن توضیح دادیم.

گوشی‌های پک گلوبال دارای رام گلوبال و گوشی‌های پک چین دارای رام چین هستند. این تفاوت رام می‌تواند باعث تفاوت‌های زیادی شود که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

تفاوت شیائومی گلوبال و چین از نظر رام

به طور کلی رام چین به نسبت رام گلوبال کمی تفاوت دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تفاوت شیائومی گلوبال و چین از نظر رام

در سوی دیگر رام گلوبال:

 

آخرین بروزرسانی های گلکسی اس ۲۴ را از دست ندهید:

سامسونگ s24 قیمت و مشخصات سری Galaxy S24

 

کیفیت پک گلوبال بیشتر از پک چین است؟

به طور مختصر خیر! هیچ تفاوتی از نظر کیفیت بین این دو پک دیده نمی‌شود و حتی تفاوت جزئی در شارژدهی هم به تفاوت در رام برمی‌گردد. سازنده چینی گوشی‌های خود را فارغ از نوع پک با کیفیت یکسانی تولید می‌کند و این محصولات فرآیند کنترل کیفیت را پشت سر می‌گذارند.

می‌توان رام گلوبال به روی گوشی پک چین نصب کرد؟

هم بله و هم خیر! این کار امکان پذیر است ولی تخصص و توانایی بالایی را می‌طلبد و شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع اگر بدون داشتن تخصص دست به چنین کاری بزنید ممکن است به گوشی آسیب وارد شود. همچنین در نظر داشته باشید که در نسخه‌های جدیدتر MIUI یا HyperOS این کار دشوارتر شده و شیائومی امنیت این بخش را افزایش داده است.

جمع بندی

در این مطلب به تفاوت شیائومی گلوبال با چین پرداختیم و توضیح دادیم که دو پک با هم چه تفاوت‌هایی دارند. همچنین به تفاوت رام گلوبال و چین نیز اشاره کردیم تا شما بدانید با خرید رام چین چه ویژگی‌هایی را از دست خواهید داد.

سوالات متداول

تفاوت گوشی های گلوبال شیائومی با پک چین؟ گوشی‌های پک چین قیمت پایین‌تری دارند و از رام چین استفاده می‌کنند.

محدودیت رام چین چیست؟ در مطلب به طور کامل این موضوع را توضیح دادیم ولی به طور کلی نبود زبان فارسی در منوها، نبود 4.5G و نبود سرویس‌های گوگل به صورت پیش فرض را می‌توان اصلی‌ترین محدودیت‌ها در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =