تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
هات اسپات آیفون 12 کجاست؟

هات اسپات آیفون 12 کجاست؟

از زمانی که گوشی‌های هوشمند روانه بازار شده‌اند، برای اتصال به اینترنت دیگر نیاز به مودم نداریم. سال‌هاست تلفن‌های همراه علاوه بر امکان استفاده از اینترنت خط، امکان جالب دیگری هم در اختیار کاربر قرار داده‌اند؛ هات اسپات. در این مقاله روش‌های مختلف راه‌اندازی هات اسپات آیفون را بررسی می‌کنیم. و به شما توضیح می‌دهیم هات اسپات آیفون چطور فعال می‌شود. برای خرید عمده گوشی آیفون می توانید از طریق ثبت نام در سایت کسری پارس اقدام کنید. رونمایی آیفون 13 اپل فردا انجام خواهد شد و به زودی می توانید این گوشی را هم به صورت عمده خریداری کنید.

 

روشن کردن Cellular برای هات اسپات آیفون

قبل از هر اقدامی برای راه‌اندازی هات اسپات آیفون باید WiFi گوشی‌تان را غیرفعال کنید. در مرحله‌ی بعد باید داده‌های تلفن همراه یا همان گزینه‌ی Cellular را روشن کنید. 2 روش برای روشن کردن Cellular در گوشی‌های آیفون وجود دارد.

1- استفاده از دستیار کمکی لمس (Assistive Touch). برای این منظور تنها کافی‌ست بر روی مربع متحرک صفحه‌ی نمایش‌تان ضربه بزنید تا مرکز کنترل (Control Center)  برای شما نمایش داده شود. در این جا می‌توانید نماد Cellular را لمس کنید تا با سبز شدن روشن شود.

2- وارد تنظیمات شوید. در بخش اول تنظیمات روی Cellular ضربه بزنید. در صفحه‌ی باز شده زبانه‌ی Cellular Data را به راست بکشید تا اینترنت خط‌تان روشن شود.

 

هات اسپات آیفون

هات اسپات در گوشی‌های آیفون از 3 طریق امکان پذیر است؛ WiFi، بلوتوث و USB. در مدل‌هایی که از IOS 13 و بالاتر استفاه می‌کنند، در صورت قفل شدن گوشی، اتصال به صورت خودکار باقی می‌ماند.

اگر در حالت هات اسپات به نوار وضعیت (نوار بالایی صفحه‌ی نمایش) نگاه بیندازید،‌ آبی رنگ می‌شود.ضمن آنکه علامت هات اسپات در آن دیده می‌شود، می‌توانید از تعداد دستگاه‌های متصل شده به اینترنت گوشی‌تان آگاه شوید.

اما هات اسپات آیفون را چطور فعال کنیم؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید:

مشکلات رایج گوشی های اپل

 

فعال کردن هات اسپات در آیفون 12

برای آنکه بتوانید گوشی‌ خود را به یک مودم سیار تبدیل کنید که سرعت خوبی هم دارد باید 4 مرحله را طی کنید.

  1. وارد بخش تنظیمات آیفون خود شوید
  2. روی گزینه‌ی Cellular ضربه بزنید
  3. در منوی باز شده گزینه‌ی Cellular Date Network را انتخاب کنید
  4. صفحه‌ی جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه به گزینه‌ی Personal Hotspot را یپدا کنید
  5. حالا باید دست به کار تنظیم هات اسپات شخصی‌تان بشوید. برای گوشی خود یک نام‌ کاربری (Username) و گذرواژه (Password) در نظر بگیرد. به این نکته توجه داشته باشید که هر زمان که بخواهید می‌توانید این اطلاعات را مجددا تغییر دهید
  6. حالا به صفحه‌ی اول تنظیمات باز گردید. پایین Cellular، گزینه‌ی Personal Hotspot اضافه شده و شما موفق به ایجاد نقطه‌ی اتصال شخصی با اینترنت گوشی‌تان شده‌‌اید

 

بهترین لیست قیمت عمده موبایل یا حتی قیمت های خرید در تعداد کمتر یعنی لیست قیمت همکار موبایل را از عمده فروش نمونه گوشی (کسری پارس) دریافت کنید.

  

روشن / خاموش کردن سریع هات اسپات

اگر می‌خواهید بدانید هات اسپات آیفون 12 کجاست؟ سریع‌ترین روش ورود به مرکز کنترل گوشی‌تان است.  در این منطقه خیلی سریع می‌توانید هات اسپات خود را مدیریت کنید.

 

هات اسپات از طریق تنظیمات آیفون 12

برای فعال کردن هات اسپات آیفون 12 روش طولانی‌تری هم وجود دارد. برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

 

تغییر گذرواژه هات اسپات

ممکن است بعد از مدتی بخواهید برای اتصال امن‌تر گذرواژه‌ی هات اسپات خود را تغییر دهید. انجام این کار اصلا دشوار نیست، تنها لازم است وارد بخش تنظیمات گوشی‌تان شوید و بر روی گزینه‌ی هات اسپات شخصی ضربه بزنید.

در صفحه‌ی باز شده اگر روی گزینه‌ی WiFi Password ضربه بزنید، وارد بخش جدید می‌شوید. در اینجا می‌توانید رمز عبور جدیدتا را تایپ کنید. در انتها روی گزینه‌ی Done ضربه بزنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود.

توجه کنید گذرواژه باید از اعداد و حروف انگلیسی و برخی علائم نگارشی خاص تشکیل شود. همچنین رمز انتخابی نباید کمتر از 8 کارکتر باشد.

 

تغییر نام شبکه‌ی هات اسپات

اگر به دنبال راه‌اندازی مجدد هات اسپات آبفون‌تان هستید؛ باید نام شبکه‌ی خود را تغییر دهید. به تنظیمات گوشی خود بروید و بعد مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

در صورتی که نام شبکه‌ی خود را تغییر بدهید، سایر دستگاه‌ها برای اتصال مجدد به هات اسپات گوشی‌تان نیاز به وارد کردن اطلاعات دارند. حتی اگر شما گذر‌واژه‌تان را تغییر نداده باشید.

 

جمع‌بندی

راه‌اندازی هات اسپات آیفون شما را از خرید مودم و اشتراک جداگانه بی‌نیاز می‌کند. تنها کافی‌ست بدانید هات اسپات آیفون‌ 12 کجاست؟ و چطور می‌شود آن‌ را فعال کرد. باقی کار آسان است، دستگاه دوم از طریق گزینه‌ی اتصال به WiFi با ورود گذرواٰژه به اینترنت خط‌تان وصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =