تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت روشن نشدن ساعت هوشمند

علت روشن نشدن ساعت هوشمند

دلیل روشن نشدن ساعت هوشمند به المان‌های مختلفی بستگی دارد. در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا ساعت هوشمند روشن نمی شود؟ در ادامه هم راه حل هایی برای برطرف کردن این مشکل ارائه می‌کنیم.

مطمئن شوید که باتری و شارژر ساعت کار می‌کند

در اولین قدم برای شناسایی دلیل روشن نشدن ساعت هوشمند باید باتری و شارژر ساعت را بررسی کنید که آیا سالم هستند یا خیر. اگر ساعت هوشمند به درستی شارژ نشود، روشن نمی‌شود. باتری را به شارژر متصل کنید و ببینید که آیا ساعت شارژ می شود یا خیر. از شارژر اصلی خود ساعت استفاده کنید. برای یک مدت صبر کنید تا ساعت شارژ شود.

مطمئن شوید که دکمه پاور ساعت هوشمند کار می‌کند

در بسیاری مواقع دلیل روشن نشدن ساعت هوشمند این است که دکمه پاور به درستی کار نمی‌کند و ساعت روشن نمی‌شود. با احتیاط چک کنید که آیا دکمه پاور سالم است و ایا شکسته شده یا خیر. بررسی کنید که دکمه پاور گیر نکرده باشد.

ساعت هوشمند را هارد ریست کنید

در برخی مواقع می‌توانید با هارد ریست کردن ساعت هوشمند، مشکل روشن نشدن آن را برطرف کنید. با توجه به برندی که ساعت هوشمند را از آن خریداری کرده‌اید، روند هارت ریست هم متفاوت است. در مقاله ای دیگر در مورد نحوه ریست کردن ساعت هوشمند توضیح داده ایم.

ساعت هوشمند را آپدیت کنید

اگر این سوال برای شما پیش آمده که چرا ساعت هوشمند روشن نمی شود؟ شاید به خاطر مشکلات نرم افزاری است. شاید با آپدیت کردن نرم افزار گوشی این مشکل برطرف شود.

پورت شارژ و کابل را بررسی کنید

اگر پورت شارژ یا کابل خراب باشند، ساعت شما شارژ نمی‌شود و در نتیجه روشن هم نمی‌شود. پورت شارژ را تمیز کنید تا گرد و خاک روی آن قرار نداشته باشد.  با یک دستمال تمیز این کار را انجام دهید.

مطمئن شوید که کابل شارژ به خوبی با پورت شارژ در تماس است.

 

 

چه چیزی باعث می‌شود که ساعت هوشمند روشن نشود؟

دلایل زیر باعث می‌شوند که ساعت هوشمند روشن نشود:

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که در کنار مشکلات نرم افزاری و باتری و کابل شارژ و پورت شارژ، مشکلات سخت افزاری خود ساعت هم می‌تواند باعث روشن نشدن این محصول شود. اتصال قطعات و سیم‌ها می‌تواند باعث روشن نشدن ساعت هوشمند شوند. برای برطرف کردن این مشکلات باید به تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید. البته خراب شدن خوب باتری هم باعث می‌شود که ساعت روشن نشود و برای تعویض باتری باید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 5 =