پرش به محتوا

تبلیغات ریلز اینستاگرام در سراسر جهان فعال شد

فیس بوک با الگوبرداری از «Tik Tok» به تازگی تبلیغات را در ویدیوهای کوتاه اینستاگرام ریلز (Instagram Reels) در سراسر جهان فعال کرده است. به گزارش یاهو فایننس  (YahooFinance) طول این تبلیغات می‌تواند تا 30 ثانیه باشد که دو برابر بیشتر از یک فیلم معمولی «reel» است و بین فیلم‌های عادی که کاربر مشاهده می‌کند، ظاهر می‌شود. در ابتدا، این عملکرد تبلیغاتی از اوایل سال جاری میلادی در هند، برزیل، آلمان و استرالیا مورد آزمایش نرم‌ افزاری قرار گرفت و تبلیغات BMW ، Louis Vuitton ، Uber و Netflix را به نمایش گذاشت.

جاستین اوسوفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام  روز پنج‌شنبه گفت: «ما ریلز را شیوه‌ای عالی برای مردم می‌دانیم تا محتوای جدیدی در اینستاگرام کشف کنند و تبلیغات نیز یک امر طبیعی است. برندها به هر اندازه می‌توانند از این قالب خلاقانه جدید برای سرگرم کردن مخاطبان استفاده کنند.»

به عنوان یادآوری، ریلز اینستاگرام، که درواقع متعلق به فیس‌بوک است، روشی برای کسب درآمد است که این قابلیت را با گستاخی از روی قابلیت تیک تاک کپی برداری شده است. ریلز در مرداد سال ۱۳۹۹ به عنوان برنامه‌ی مشابه‌ای که در تیک تاک به طور خارق‌العاده‌ای محبوبیت کسب کرده بود، راه اندازی شد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای 15 ثانیه‌ای با ترکیب چند کلیپ را به همراه صدا، افکت و ابزارهای خلاقانه جدید ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.