تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
رونمایی آیفون 13 تا دو روز دیگر انجام می‌شود

رونمایی آیفون 13 تا دو روز دیگر انجام می‌شود

آیفون 13 به احتمال زیاد در 14 سپامبر 2021 رونمایی می‌شود و ممکن است بتوان به زودی پس از رونمایی، آن را خریداری کرد. شرکت اپل این تاریخ را به صورت رسمی اعلام کرده و ما در حال جمع‌آوری اطلاعات دقیقی از مشخصات آیفون جدید هستیم.

شایعات پیرامون رونمایی آیفون 13 از منابع مختلف و از چند ماه پیش سرچشمه گرفته است و اکنون ما تصویر واضحی از بسیاری مشخصات احتمالی آیفون 13، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرومکس و آیفون 13 مینی داریم.

ما همچنین درباره طراحی این گوشی‌ها نیز حدس‌هایی براساس تصاویر زیادی که از منابع مختلف به بیرون درج پیدا کرده، می‌زنیم. 

 

کسری پارس تلاش خواهد داشت تا بلافاصله بعد از عرضه این گوشی، با فروش عمده گوشی آیفون 13 در خدمت شما عزیزان باشد.

 

مشخصات فنی آیفون 13 مطابق با اخبار فاش شده

برای کسانی که اخبار پیرامون آیفون جدید برایشان جالب است، ما اخبار پیرامون این مطلب را به صورت کاملا مختصر و مفید جمع‌آوری کرده‌ایم.:

تاریخ رونمایی آیفون 13:

زمان رونمایی از آیفون 13، به احتمال قوی 14 سپتامبر باشد. زیرا که در این روز، شرکت اپل ایونتی برگزار کرده و احتمالا در این ایونت، درباره سری جدید توضیحاتی خواهد داد. 

قیمت آیفون 13:

انتظار ما این است که قیمت آیفون 13، مشابه با آیفون 12 باشد؛ البته براساس یک منبع خبری، احتمالا دقیقا همان قیمت آیفون 12 باشد. آیفون 12 مینی، ارزان‌ترین آیفون 2020 بود که قیمت آن از 699 دلار آمریکا آغاز می‌شود؛ در حالیکه شروع قیمت آیفون 12 پرومکس از 1099 دلار است. با این وجود، شواهدی وجود دارد که احتمال می‌دهد قیمت‌ها کمی افزایش پیدا کند.

طراحی:

با توجه به شایعات پیرامون رونمایی آیفون 13، احتمال می‌رود طراحی آیفون 13 تنها کمی با آیفون 12 متفاوت باشد. به نظر می‌رسد اپل طراحی دوربین پشتی را کاملا تغییر داده باشد. حدس ما اینگونه است که آرایش لنز پشتی دو گوشی ارزان‌تر، مورب باشد؛ ولی طراحی کلی بسیار نزدیک به طراحی آیفون 12 (البته با بریدگی کمی کوچکتر) باشد. 

رنگ ها:

اپل ممکن است برخی سایه‌های جدیدی را برای سری آیفون 13 معرفی کند. شایع شده که صورتی و نارنجی سایه‌های جدیدی برای آیفون‌های 2021 هستند. در کنار آن‌ها انتظار داریم سایه‌های مشابه با نسل گذشته مانند بنفش، مشکی و سفید را ببینیم.

صفحه نمایش:

انتظار می‌رود سایز صفحه نمایش و رزولوشن تصویر در تمامی سری آیفون 13 یکسان باشد ولی برخی شایعات پیرامون رونمایی آیفون 13 مبنی بر این است که  آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس مجهز به نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند. این بدان معناست که تصویر در این آیفون‌ها نسبت به آیفون‌های پیشین، بهتر و صاف‌تر خواهد بود؛ بعلاوه انتظار داریم که صفحه نمایش همیشه روشن در تمامی گوشی‌های سری 13 وجود داشته باشد. 

 

بیشتر بخوانید: گوشی ورتو چیست؟ چه قیمتی دارد؟ و چرا این روزها محبوب شده است.

 

دوربین:

براساس اخبار درز پیدا کرده، اپل دوربین را در سری آیفون‌های 13 تغییر داده و دو گوشی پرو ممکن است به دوربین ultra-wide ارتقا پیدا کرده باشند. ممکن است در آیفون 13 پرو شاهد دوربین telephoto نیز باشیم. بعلاوه برخی اخبار حاکی از آن است که در تمامی چهار مدل سری 13 شاهد تکنولوژی LiDAR هستیم، بنابراین باید شاهد بهبود عمق عکس باشیم. البته برخی اخبار نیز این موضوع را تکذیب می‌کنند، پس نمی‌توان روی این فناوری چندان حساب باز کرد. با پیشرفت نرم افزار مربوط به فیلم برداری، این انتظار را داریم که مد Portrait به دستگاه اضافه شده باشد. 

فضا:

چیپست A15 به احتمال زیاد در تمامی گوشی‌های جدید آیفون استفاده شده باشند، گرچه گزارش‌های کنونی حاکی از آن است که استفاده از این چیپست باعث افزایش قدرت چشمگیر این سری از گوشی‌ها نخواهد شد.  البته یک شایعه قوی درباره رونمایی آیفون 13 وجود دارد که می‌گوید اپل برای اولین بار در سال 2021، آیفون یک ترابایتی به بازار عرضه خواهد کرد، بنابراین باید شاهد بزرگ‌ترین سایز آیفونی که تاکنون شاهدش بودیم، باشیم. 

باتری:

اگر اخبار پیرامون باتری آیفون 13 صحیح باشد، باید منتظر باتری بزرگ‌تری نسبت به همه گوشی‌های آیفون بود. انتظار می‌رود که باتری این سری، به میزان قابل توجهی بزرگ باشد. انتظار داریم آیفون 13 مجهز به سلول 3095 میلی آمپری باشد (توجه کنید آیفون 12 دارای سلول 2805 میلی آمپر است). این به چه معناست؟ به این معنا که باید انتظار دوام بیشتر باتری در آیفون 13 را داشت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =