تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hero

منشور حقوق مشتریان

شرکت کسری پارس با شناسایی و درک نیازهای شما مشتریان گرانقدر، با بهره گیری از تجربه چندین ساله، به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد و استفاده از تکنولوژی و دانش روز به صورت شبانه روزی در تلاش است بهترین شرایط را برای فراهم کردن حق مصرف کنندگان واردات این مجموعه در استفاده بهینه و بدون دغدغه از محصولات ارائه شده ایجاد کند.چشم انداز ما ارائه خدماتی در سطح بالاترین استانداردهای جهان و در شان شما عزیزان می باشد و در این راستا با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری، تجربه ای متمایز و حرفه ای برای مشتریان ایجاد می کنیم. بدین منظور رعایت حقوق مشتریان جزو ارزش های اصلی و اولویت های کسری پارس بوده و به پاس همراهی صمیمانه شما و برای آگاهی شما از حقوق خود، به صورت کاملا شفاف، این موارد در ذیل به اطلاع شما عزیزان می رسد.امیدواریم در کنار هم تجربه ای زیبا، به یاد ماندنی و متفاوت از خدمات را برای شما ایجاد کنیم.

شرایط گارانتی ۱۸ ماهه شرکت کسری پارس

terms
خدمات فنی
کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض شده تا ۳ ماه شامل ضمانت می باشد.
تامین قطعات
مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، ۵ سال از تاریخ فروش می باشد.
زمان پاسخ دهی
زمان تعیین تکلیف و پاسخ دهی اولیه به مشتری حداکثر ۳ روز کاری می باشد.
عدم توانایی تعمیر
در طول دوره ۱۸ ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط خارج از گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل (در صورت وجود) تعویض نماید. بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه التفاوت می باید از سوی مشتری پرداخت گردد.
مدت زمان تعمیر
چنانچه زمان انتظار برای تامین قطعه بیشتر از ۷ روز کاری شود، شرکت کسری پارس در صورت درخواست مشتری، یک دستگاه به صورت امانی در اختیار مشتری قرار می دهد.
تاخیر در ارائه دستگاه
به ازای هر روز تاخیر (بیش از ۱۵ روز) در شرکت، ۴ روز به دوره گارانتی افزوده می گردد. همچنین در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه های پذیرش شده افزوده می گردد.
ارائه رسید
شرکت کسری پارس در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش به صاحب دستگاه می باشد.
ارائه فاکتور
ارائه فاکتور به صاحب دستگاه، برای هرگونه ارائه خدمت (دستگاه گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
هزینه
شرکت کسری پارس و نمایندگی های آن موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشند. تبصره ۵-۱: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی ۳ روز کاری، می باید به مشتری اعلام گردد.
تکرر در مشکل
چنانچه نقص یا عیب تلفن همراه در دوره ۱۸ ماهه ضمانت، بعد از دو بار تعمیر (مرتبه سوم مراجعه) از یک ایراد مشابه همچنان وجود داشته باشد و یا تعمیرات دستگاه ارسالی به شرکت، بیش از ۴۵ روز کاری به طول بینجامد، شرکت متعهد به جایگزین نمودن با یک دستگاه همسان و آکبند می باشد. تبصره ۹-۱: چنانچه گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت می باید پس از دریافت فاکتور رسمی از مشتری وجه آن را عودت نماید و یا با رضایت مشتری با مدل بالاتر و دریافت مابه التفاوت وجه تعویض گردد. تبصره ۹-۲: در صورتیکه لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی گردد.

کلیه شعب و نمایندگی های شرکت کسری پارس ملزم به رعایت موارد فوق می باشند.

موارد زیر شامل گارانتی ۱۸ ماهه کسری پارس نخواهد شد:

terms
استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح یا خارج ساختن محصول از شکل عادی خود.
خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی غیراستاندارد.
اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز و در خارج از مرکز خدمات کسری پارس.
شکستگی، اثرات ضربه و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی (حتی گوشی‌های ضدآب)
مخدوش کردن یا دستکاری شماره شناسه دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در محصول.
نصب هرگونه نرم افزار مخرب و غیرمجاز روی دستگاه.
فلش کردن دستگاه در خارج از مرکز خدمات کسری پارس.
فراموشی رمز عبور Google Account، Samsung Acount، Mi Acount و قفل شدن دستگاه (FRP)
خرابی یا ایراد آداپتور، کابل و هندزفری داخل جعبه گوشی.
باتری باد کرده به دلیل استفاده ناصحیح از دستگاه.
لکه‌های سفید یا سیاه روی صفحه نمایش که در اثر ضربه پدید می‌آیند.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان در تلاشیم.