تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hero-send hero-send-mobile

دستورالعمل ارسال دستگاه

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با واحد خدمات پس از فروش کسری پارس تماس بگیرید.
  • از ارسال دستگاه بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش خودداری فرمایید.
  • در صورتی که دستگاه شما دارای رمز عبور (Password) یا الگو (Pattern) می­باشد، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان کسری پارس امکان تست آن را داشته باشند.
  • در صورتی که در شهر شما نمایندگی خدمات پس از فروش کسری پارس فعالیت دارد، می­توانید دستگاه را جهت بررسی و پذیرش اولیه به نمایندگی تحویل دهید.

تیپاکس

شرکت کسری پارس منطقه آزاد انزلی جهت تسریع در فرایند خدمات رسانی و رفاه حال شما مشتریان گرامی، اقدام به عقد قرارداد ارسال و دریافت رایگان دستگاه های با شرکت تیپاکس نموده است. در همین راستا، شما مشتریان گرامی در صورت خرابی دستگاه و نیاز به دریافت خدمات گارانتی در شعبه مرکزی، می­توانید دستگاه خود را از طریق نزدیکترین نمایندگی تیپاکس به صورت رایگان به شرکت کسری پارس ارسال نمایید.
tipax
address

آدرس دفتر مرکزی شرکت کسری پارس:

تهران، خیابان مطهری، نرسیده به شریعتی، روبروی ترکمنستان، پلاک 33
طبقه اول صندوق پستی: 158754575
  • در صورت عدم وجود نمایندگی خدمات پس از فروش کسری پارس در شهر شما، میتوانید دستگاه خود را از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس به آدرس دفتر مرکزی کسری پارس ارسال نمایید. ضمنا شرکت کسری پارس جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی و تسریع در فرایند خدمات رسانی ، اقدام به عقد قرارداد ارسال و دریافت رایگان با شرکت تیپاکس نموده است.
  • در همین راستا، شما مشتریان گرامی در صورت خرابی دستگاه و نیاز به دریافت خدمات گارانتی در شعبه مرکزی، می­توانید دستگاه خود را از طریق نزدیکترین نمایندگی تیپاکس به صورت رایگان به شرکت کسری پارس ارسال نمایید.
send_bottom send_bottom