تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بازی بتلفیلد موبایل در راه است

بازی بتلفیلد موبایل در راه است

در حال حاضر امکان ثبت نام برای دانلود بازی بتلفیلد موبایل فراهم شده است. اطلاعات مختلفی درباره این بازی (که در سال 2022 منتشر می‌شود) به بیرون درج پیدا کرده است. توسعه دهندگان این بازی، DICE در ماه آوریل همین سال اعلام داشتند که در حال توسعه نسخه دستی از تیرانداز اول هستند. 

انتشار بازی بتلفیلد موبایل

در ماه آپریل، Electronic Art بازی battlefield mobile را منتشر کرد و صفحه پیش نمایش ثبت نام در گوگل پلی استور و iToy games در سوم سپتامبر سال جاری فعال ساخت. در این صفحات، عکس‌هایی از بازی، جزئیات و دیگر اطلاعات موجود قابل مشاهده است ولی هنوز این امکان وجود ندارد که تاریخ انتشار را به تقویم خود اضافه کنیم. 

برای کاربران اندروید، امکان پیش ثبت نام در صفحه گوگل پلی استور برای بازی بتلفیلد موبایل وجود دارد. البته این امکان تنها درصفحه نمایش برخی مناطق خاص ظاهر شده است. اگر موقعیت جغرافیایی‌تان خارج از این محدوده است، نگران نباشید، احتمالا به زودی امکان مشاهده آن برایتان فراهم خواهد شد. 

به طور کلی، اکنون زمان ثبت نام برای دانلود بازی بتلفیلد برای اندروید در گوگل پلی استور است. همانطور که در  گوگل پلی ذکر شده، بازی به صورت خودکار (البته پس از انتشار) روی صفحه برای دانلود آشکار می‌شود. 

تاکنون تاریخ دقیق انتشار و تست بتا اعلام نشده است. بعلاوه، ما هنوز درباره دستگاه‌هایی که می‌توان با آن بتلفید را بازی کرد، چیز زیادی نمی‌دانیم. ولی درباره جریان بازی (البته به لطف صفحه پیش ثبت نام) اطلاعات اندکی در اختیار داریم.

جزئیات بازی بتلفید موبایل

مطابق با صفحه پیش ثبت نام battlefield mobile در گوگل پلی استور، این بازی دارای مبارزه FPS، بازی تیمی برتر و ژانر تخریب است. 

با توجه به آنچه که در وبسایت آمده است، سربازان بتلفیلد نقشه و حالت‌های جدیدی را پیدا خواهند کرد. بعلاوه، بازیکنان قادر به ایجاد مجموعه‌ای از ابزارهای تغییر دهنده بازی و سلاح‌های معتبر هستند. 

بازیکنان می‌توانند تانک‌ها، AVTs، سلاح‌ها و مهارت‌ها را برای جنگ‌های دسته جمعی به کار بگیرند. 

طرفداران بازی بتلفید موبایل ممکن است انتظار تخریب محیطی وسیعی داشته باشند، ولی هنوز این موضوع رسما تایید نشده است. 

با توجه به گوگل پلی استور:” در ورژن جدید، تمامی حالت‌های وحشیانه و خطرناکی که بتلفیلد به آن شهرت دارد، تجربه می‌کنید. سوار یک ATV می‌شود و در جاده هوایی باریک بر سر پایگاه دشمنان راکت و موشک‌ پرتاپ خواهید کرد. هر حالت بازی، فراموش ناشدنی است.”

بتلفیلد موبایل به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا براساس سلاح‌ها، پوسته‌ها، ابزارها، آیتم‌های ویژه کلاس و بسیاری چیزهای دیگر که در «مجموعه وسیع» موجود است، سفارشی‌سازی کنند. 

بتلفیلد موبایل در چه رنج قیمتی در دسترس است؟

در بازی بتلفید موبایل، شما می‌توانید رایگان بازی کنید. طیف وسیعی از خریدهای درون برنامه‌ای وجود دارد ولی نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. 

EA Mobile تایید کرده است که این اقلام، اقلام آرایشی هستند، نه اقلامی که برای برنده شدن لازم است.

محتویات دقیق بتلفیلد هنوز مشخص نشده است، ولی انتظار داریم که بازی با پوسته شخصیت و سلاح باشد.

ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم که آیا گوگل جزئیاتی که برای بازی ذکر کرده، مشخصات دقیق نسخه نهایی است یا خیر؛ ولی به وضوح اعلام داشته که بازی حاوی تبلیغات خواهد بود. 

بتلفید موبایل در چه پلتفرم‌هایی در دسترس است؟

دانلود بتلفیلد موبایل برای iOS و اندروید تایید شده است. این بازی به دلیل ماهیتش، یک بازی سفارشی است که هیچ نسخه مقاطعی در دسکتاپ یا کنسول‌های بازی ندارد. 

اگرچه، ممکن است این مهم در مورد نسخه نهایی صادق نباشد، ولی سیستم عامل اندروید 7 یا اندروید بالاتر برای اجرای بازی الزامی است.

هیچ اطلاعاتی درباره اینکه برای اجرای نسخه نهایی کدام نسخه iOS مورد نیاز است، هنوز در دسترس نیست.

حالت‌های بازی

وبسایت بتلفیلد رسما Conquest را تایید کرده است. Conquest یک حالت چند بازیکن کلاسیک بتلفیلد درمناطق تحت سلطه است. 

در هفته‌های آتی، پیکربندی بازی با جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد. 

انتظار حالت‌های چند نفره (براساس فهرست منشتر شده از سوی گوگل پلی استور) چندان دور از انتظار نخواهد بود.

فهرست گوگل پلی استور همچنین به کلاس‌های شخصیتی از جمله حمله، پشتیبانی، پزشکی، بررسی و تحقیقات اکتشافی اشاره می‌کند.  

نقشه در بتلفیلد موبایل

وجود Grand Bazaar در بتلفیلد تایید شده است. 

علاوه‌براین، در فهرست گوگل پلی استور به نقشه‌های متعددی اشاره شده که از آن با نام «نقشه‌ها و حالت‌ها برای بازیکنان جدید و سربازان کهنه‌کار» اشاره شده است.

بنابراین انتظار داریم که با محتوای کاملا یونیکی در ورژن نهایی مواجه شویم. 

 

وسایل و سلاح‌ها

از آنجا که فهرست گوگل پلی استور به «بهترین سفارشی‌سازی تا به امروز» اشاره می‌کند، انتظار پوسته‌های زیادی داریم.

برخی جزئیات در صفحه بارگذاری F2000، P226،  Frag و SMAW به تصویر کشیده شده‌اند و به نظر می‌رسد که ورژن نهایی بلتفیلد، بارگیری‌های متعددی مانند بازی موبایل call of duty  خواهند داشت. 

گفته می‌شود در نسخه نهایی بازی بتلفیلد موبایل طیف وسیعی از وسایل نقلیه‌ای مشاهده خواهیم کرد که در نبرد زمینی، دریایی و هوایی مورد نیاز است. در بسیاری از اسکرین شات‌هایی که از نسخه نهایی بازی به بیرون درز پیدا کرده، تانک‌های مختلفی را می‌بینیم. 

تخریب محیطی

تخریب محیطی یکی از ویژگی‌هایی است که در تمامی ورژن‌های پیشین بتلفیلد شاهدش بودیم. 

در ورژن نهایی، اشاره‌ای به «دفن دشمنان در زیر آوار» شده است؛ منظور از این عبارت می‌تواند این باشد که تخریب محیطی در ورژن جدید بسیار شدیدتر از ورژن‌های پیشین است.

توانایی تخریب میدان مبارزه در مقیاس بزرگ، چیزی است که به شدت مورد انتظار ماست. 

درکل، انتظار داریم که تخریب محیطی نقش اساسی و مهمی را در بازی ایفا کند. 

 

بیشتر بخوانید: پر استفاده‌ترین برند گوشی و اپراتور سرویس دهنده خط در ایران کدام است؟

 

پرسش‌های متداول

ایا بازی بتلفیلد موبایل برای دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس است؟ و در صورت در دسترس بودن، در چه پلتفرم‌هایی قابل اجراست؟

تایید شده است که بازی بتلفیلد موبایل در پلتفرم‌های iOS و اندروید قابل اجراست. بتلفیلد به دلیل ماهیتش، یک بازی سفارشی است که هیچ بازی مقاطعی برای دسکتاپ یا کنسول‌های بازی ندارد.

آیا بازی بتلفید رایگان است؟

 در حال حاضر، مشترکان Amazon prime gaming می‌توانند بتلفیلد 5 را به صورت رایگان بازی کنند. برای این منظور، بازیکنان باید وارد حساب کاربری خود شده و سپس بازی را به طورمستقیم دانلود کنند. پس از افزودن بازی به کتابخانه بازی‌های خود، می‌توانید مادام‌العمر آن را بازی کنید. 

حداقل RAM مورد نیاز برای انجام بازی بتلفید 3 چه قدر است؟

برای بازی بتلفیلد 3 نیاز به بالاترین تنظیمات (GeForce GTX 560) و حداقل 2 گیگابایت رم خالی بر روی دستگاه خود نیاز دارید. اگر می‌خواهید روی دستکتاپ آن را بازی کنید، حداقل CPU لپتاپتان باید معادل Intel core 2 Dua T7250 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =